Parking del Auditorio

Cuenca, Castilië-La Mancha, Spanje

Parking del Auditorio

parking aan de rand van het stadje boven parkeergarage - stedelijk museum 400m - centrum 500m

• Paseo del Huécar

16001, Cuenca, Spanje

• juni 2021

Goeie plek om Cuenca te bezoeken. Veilig. Toiletten. Er loopt een weg langs, dus helemaal stil is het niet. We betaalden voor 2 nachten €24,-. Mooie wandeling is die naar S. Julián el Tranquillo. Start is bij een P hoog in de stad.

• maart 2020

prima CP ook Cuenca te bezoeken. druk op de knop en de slagbomen gaan open. korte steile wandeling naar historisch centrum. € 7.50 voor halve dag parkeren. overnachten leek ons niks. dat deden we bij de CP IETS verderop langs riviertje.

• februari 2020

Verbleef hier niet als verder maar uitstekende plek om te parkeren en de stad te bezoeken. Grote baaien voor maximaal 7 meter. Voelde veilig. Toiletten in betaalkantoor. Erg stil

• juni 2021

• maart 2020