het vermelde telefoonnummer is van iemand die daar niet meer is. Zij verwees naar de website, maar die is niet te bereiken. We hebben het er niet op gewaagd te gaan kijken. zonder ster kan ik niet plaatsen.

p.vroonhof

Basic camperplaats in 'the middle of nowhere'. Heerlijk voor de rustzoeker die geen hoge eisen stelt aan voorzieningen, maar wel van een mooi uitzicht houdt. Van alle dieren zijn alleen een hond en een kat nog over. Bijzonder vriendelijke eigenaar. Wij stonden hier twee dagen helemaal alleen.

Ron150

We kwamen vroeg in de avond aan op 7 oktober 23; de plaats was afgesloten en er was niemand aanwezig. Alles lijkt op chaos. Niet aan te raden!!!

El Campichuelo