wat een prachtige plek! Hoewel in principe maar plek voor 4, kunnen er rustig meer campers staan. Het zwembad waar we naast staan is dicht tot 1 juni, misschien verandert dat iets hieraan, maar er is altijd wel een plekje te vinden. afvalwater lozen kan niet, wel je wc leegmaken en water innemen

Hans-vd-Molen

eens met eerdere beoordelingen. het enige dat ik wil toevoegen is dat er een 2-pins kabel nodig is voor de gratis EHU. Het dorp is erg rustig

yermantom

geweldige service plek, alles is hier gratis ruime plaatsen leuk uitzicht, er is stroom water en je kunt je toilet legen. Gemeente bedankt voor deze top locatie.

Parking autocaravanas