Toegang tot de parkeerplaats erg ingewikkeld voor grote campers en eenmaal binnen blokkeer je het verkeer. Net als in eerdere reviews parkeert u P4 het liefst iets verder weg en het is gratis.

• november 2022

Je mag hier 24 uur parkeren, maar niet overnachten. volgens mij wordt er streng gecontroleerd. Parking Cadaque /P4 is een veel beter idee en op dit moment gratis. Bovendien heel dicht bij huis Dali en een leuk baaitje met vissersbootjes.

Annetub

Ik begrijp niet waarom deze plaats is opgezet als een caravanpark, tenzij het in januari is, ze laten je niet eens binnen, in feite sturen ze je naar het veld naar een vrije ruimte, ja, bedankt dat ze waarschuw u dat het verboden is om de nacht door te brengen

• november 2022

Saba Aparcement Cadaqués