Mooie, grote plek naast zwembad/voetbalveld voor een 10-tal campers. Pittoresk dorpje is bezoek waard, wel steile paadjes, bakker op loopafstand.

jojosee

Laat je niet tegenhouden door het smalle straatje. Want éenmaal aangekomen, vind je een rustige en gratis CP. Ideaal voor op doorreis. Alles is netjes onderhouden met afgebakende plaatsen. En je hebt water en een loosplaats voor grijs water. vamos!

koenenvicky

We kwamen 's avonds aan, alles is donker. Het dorpje zelf geeft sprookjesachtig licht. Echt een idyllisch beeld. Klein dorpje met een bakkerij en bar. Wel wat steil omhoog lopen. Kerkklokken hoor je dag en nacht. We hebben gezwommen in het meer. Echt genoten!

Area Autocaravanes Camarasa