de paden op de camping zit vol met modderige kuilen, terwijl ze zo makkelijk opgevuld zouden kunnen worden. we betalen hier €65 per nacht ( moet je nog voor wifi €5 per dag bijbetalen . tsja je moet maar durven….. Dorestad

Hoi-Jan

Het spijt ons dat uw ervaring op onze camping niet aan uw verwachtingen voldeed. Tijdens regenachtige dagen is het inderdaad mogelijk dat er plassen ontstaan op sommige van de nog niet geasfalteerde paden (dit is een verbetering die we geleidelijk aan uitvoeren en hopen snel af te ronden). We begrijpen dat dit enigszins vervelend kan zijn en werken eraan om de overlast te minimaliseren. Het spijt ons dat u het niet op die manier heeft ervaren. Met vriendelijke groet!

rkdeman

Bedankt voor je feedback. We vinden het fijn dat je de ligging van onze camping direct aan het strand waardeerde en dat je een keurige ontvangst had bij de receptie. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de plekken en de overhangende takken van de platanen. Als camping van de tweede categorie voldoen onze plekken aan bepaalde standaarden. We raden altijd aan om te voet de beschikbare plekken te verkennen om degene te kiezen die het beste bij je past. We begrijpen dat dit problemen kan veroorzaken bij het in- en uitrijden en we zullen dit zeker in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Het spijt ons ook dat je ervaring met de plekken niet aan je verwachtingen voldeed. We willen graag benadrukken dat we continu streven naar verbetering en jouw opmerkingen zullen zeker worden meegenomen in dit proces. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat je in de toekomst een positievere ervaring zult hebben.

met-de-Noorderzon

Bedankt voor uw opmerkingen over ons camping. Onze excuses voor eventuele verwarring over het adres. We willen graag verduidelijken dat het officiële adres dat we opgeven correct is. In het verleden was onze receptie hier gevestigd en we handhaven nog steeds toegang via dit adres. We zullen echter ervoor zorgen dat dit wordt verduidelijkt om eventuele misverstanden te voorkomen. We waarderen uw feedback over de grootte van de camping en zijn blij dat u het sanitair als goed verzorgd heeft ervaren. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

Camping Joan