• februari 2022

• juli 2020

De stroom 10A is E6,75 op deze camping met een wat stugge receptionist. Terrassen camping aan de doorgaande weg. Schoon sanitair. Volgens receptie 15 min wandelen naar het centrum. We gaan het beleven. Goedkope benzine!! Wij blijven 1 nacht omdat we toch wat meer rust zoeken.

• februari 2020

Prachtige plek, zeer vriendelijk personeel, papa met 4 dochters, goed sanitair, mooi zwembad en geen bereik met je telefoon of internet, dat alleen is al een 10 waard

• februari 2022

• juli 2020