prachtige plek om te staan. We zijn hier 2 dagen, het is een mooie uitvalsbasis om te wandelen de natuur is schitterend. Restaurant Mestral heeft de keuken open tot 16.00u, gelukkig konden we nog eten toen we om 15.35u kwamen. heerlijk eten en drinken voor een klein prijsje.

• maart 2023

Zeer mooie omgeving. We stonden 28.02. alleen, heel rustig en veilig. Geen V/E, behalve afvalcontainer. 's Avonds trainden we tot 21.30 uur op het nieuwe sportveld, maar dat was geen probleem. Er is een restaurant op het terrein. We hebben daar heel goed en goedkoop gegeten.

• maart 2023

Els Guiamets,