Hele mooi plek om te verblijven. Alleen de coördinatie kloppen niet. Verleden jaar rond maart zijn we ook hier geweest de omgeving en streek is geweldig.

cjbmoes

Wij genieten ook van deze prachtige plek en zijn blij dat we het na een lange reis hebben gevonden 😊 een leuk plaatsje vlakbij met een kleine supermarkt en 2 leuke bars... prachtig uitzicht op de bloeiende amandelboomgaarden.

Ojala

Hartelijk dank voor uw reactie en verblijf in La Granja d'Escarp! Wij vinden het fijn om te weten dat de omgeving u bevalt en dat u zich er prettig in en in de stad voelt. Je bent weer welkom wanneer je het nodig hebt. Groeten!

Área d'Autocaravanas de La Granja d'Escarp