Goed geregeld door de gemeente. Op loopafstand van het centrum. Er is een faciliteit voor lozen van water/WC en innemen water. We voelde ons veilig en hadden een rustige nacht.

Astrid&Michel

veel lawaai vanacht van het sportcomplex en om 2 uur van de vuilnisman water is afgesloten met het gevolg dat bij de wc uitwerpselen op de grond liggen jammer dat andere dit doen geen reclame voor camperaars

• december 2023

Prima overnachtingsplek, in de nacht heel rustig, overdag en begin avond mogelijk wat verkeer naar het Sportcomplex en geluid op Sportcomplex. Stoorde ons niet. Prima voorzieningen en Manresa vonden wij een mooie stad om te bezoeken. Volg voor CP eventueel borden Zona Esportiva El Congost.

• december 2023

• Ctra. de Sant Joan