2 pers met hond incl elektra € 24,40 wij waren hier vorig jaar in dezelfde periode. fijne camping. uitstekend sanitair, broodjesservice, fijn wandelen met de hond. zwembad onverwarmd en restaurant nog gesloten aanrader!

Henk&Ageeth

wij betaalden voor 2 nachten 80 euro. wat aan de hoge kant is voor het aangebodene. Dus geen 28 euro zoals op de site.

Pixske

camping niets mis mee alles goed verzorgd maar prijs klopt helemaal niets van, waren 43 per nacht kwijt betalen waar je camper staat rekenen ze ook 1 nacht gestaan en weer verder jammer, is het geld waard maar vermeld dat dan weet je waar je aan toe bent

Camping Montagut