Zeer verzorgde camping met vriendelijk personeel en schoon sanitair. We betaalden 5 euro extra voor een extra ruime plaats, die eigenlijk niet veel groter bleek dan de ‘gewone’ plaatsen. Dat was dan ook het enige minpunt. Dorpje op fietsafstand met bakker en speeltuintje.

Renske4321

Uitstekende camping, correcte service, jammer dat het restaurant tijdens de vakantie gesloten was, we komen zeker terug en hebben meer geluk. grote en goed uitgeruste percelen Om de aandacht en vriendelijkheid bij de receptie te benadrukken

Camping Prades