Dit is een super camper lokatie. mooie rustige ligging met alle faciliteiten die je maar wensen kunt. Geweldig.wel even een belletje voor reservering.

Albertoni

heerlijke plek! paradijsje op aarde met een zeer gastvrije Denise.! 4 dagen hier gestaan met nog 4 andere campers. voor mensen die overal wifi willen, het te klein of te geknutseld vinden stel ik voor een hotel te boeken volgende keer.

FHKnaus21

Leuke, rustige camperplaats in de voortuin van een verhuur accommodatie. De woning wordt niet verhuurd als er campers staan. wij stonden er met 4 campers. Genoten van het terras aan de achterzijde van de woning. Denise is een lieve gastvrouw die er alles aan doet om het naar je zin te maken.

Villa les Sorts 18