De beste wifi in Spanje, en een goede plek om te overnachten

ovewa

vriendelijk personeel, grote plaatsen. Wasmachine met 8 kg onderproportioneerd, en aangezien er alleen "unisex sanitair" is, kan ik niet meer dan 2 sterren geven.

AKnausianer

CP bij de weg stonden wij. VEEL LAWAAI van de weg!!!! CP zelf is OK. 12 euro en stroom 4 euro als u wil. Afwassen. Dit is echt een weekend camper voor de Spanjaarden met hun Kids en honden, vonden wij maar om 17,00 uur alle Spanjaarden weer naar huis.

De beste wifi in Spanje, en een goede plek om te overnachten

Area 340