perfecte voorzieningen, mooi kasteel, kerk, leuke stadje diverse supermarkten en restaurants ,in wijngaarden omgeving. uitdagende wandel- of fietsomgeving (Heuvelachtig) dank aan de gemeente

Fijne en rustige camperplaats wij stonden met 5 campers hier , supermarkten vlakbij 👍

Los-Vagabundos

prachtige plaats, volledige goede verzorging, helaas kwamen we aan in de regen (wel nog wandeling naar het kasteel gemaakt). De dag daarna scheen de zon en was het een stuk levendiger in het plaatsje

Parking Sant Martí Sarroca