Een beetje van alles wat hier, van een hele chique camper tot helaas ook best wat tokkievolk en veel (blaffende)honden, restaurant en receptie best netjes, het sanitair is sterk verouderd (wel schoon) en een hele fijne douche.

pepperbus

slechte camping. de zogenaamde “Rita” is een heel onbeleefd mens en een dikke profiteur. wij kregen een plaats wat eigenlijk gewoon een doorgang was. 63€!!! ze wist dat we geen keuze hadden omdat alles overal vol stond en dat liet ze duidelijk blijken. nooit meer!

MabelFay

Heerlijke kleine camping met een super leuke eigenaresse. pal aan het strand , klein zwembad om even heerlijk af te koelen. Super leuke gezellig omgeving vol restaurandjes en levende muziek en dinsdags markt 👌🏻

Camping El Pinar Platja