Prima camping op goede plek. Het groen / tuin mooi aangelegd. Sanitair oké. Gewoon warm water om af te wassen. Fietsen en wandelen naar zee. Mooi fietspad naar Salou.

Corine1966

mooie camping prachtig sanitair maar onvoldoende warm water zowel douche dan afwassen . niet fijn . redelijke plekken niet geschikt voor campers dan 7..50 meter . wij betaalden 23 p/n met ACSI

Ellen67

mooie camping. super vriendelijke receptie. sanitair mooi en schoon. dichtbij mooi fietspad langs de zee. wij hadden 1 dag de ACSI prijs, vanaf Goede Vrijdag niet meer. begrijp dat wel, camping staat toch vol

Camping la Llosa