wij zijn hier 5 dagen gebleven. een mooie camperplaats. . 15 euro en 4 euro voor stroom. mooi dicht bij het strand en winkels. . de douche heeft een heerlijke sproeier. . maar echt schoon was het niet. wij raden deze camperplaats aan en komen zelf ook zeker weer.

Jinthe01

perfect zeer goede prijs kwaliteit verhouding aardige ontvangst vooral door de man met de strohoed loopt met je mee om plaats uit te zoeken en daarna in te checken douche gratis maar zelfs camperaars zijn vieze mensen op de toilet bah bah zonde dicht bij zee en winkels /restaurants

Autocaravaning Park Roses