Wat een leuke camperplaats. De ontvangst is prima. Sanitair is top. De plek is rustig en relaxed. Van alle gemakken voorzien met super wifi. We kwamen voor twee nachten het werden er 4.

FamLegters

Geweldige uitbaters en locatie. veel vaste klanten die elk jaar terug komen. Enige minpunt zijn de kleine plaatsen, je kunt geen luifel gebruiken zonder de buurman te beschadigen. Buiten de Camperplaats een enorme hoeveelheid hondenpoep, maar dat ligt niet aan de eigenaar.

LeodeBruijn

Wij hebben hier in juni gestaan toen was het erg rustig. Leuke camperplaats met keurig sanitair. Vriendelijke Nederlandse beheerders. Winkels in de buurt en dicht bij Altea, Albir en Benidorm.

Camperpark Costa Blanca