Prima plek, alle voorzieningen en prachtig uitzicht.Leuk restaurant in het dorp.Alles keurig in orde.12 euro zonder stroom,16 euro met.

Annelies

Ideaal voor een nachtje op doorreis. Alles wat je nodig hebt. 12€ zonder elektriciteit, de poort stond open toen we aankwamen, de operator kwam 's avonds en iedereen betaalde. Prachtig uitzicht!

FoxyonTour

goede camperplaats en alle voorzieningen zijn beschikbaar, inrijden met App PVerde of op intercom en het hek gaat open, en de natuur voor de CP is geweldig en het dorp is goed te doen met de fiets, wij hebben hier genoten

Camper Park Cáceres Nature