• maart 2019

Stonden 26-3-19 voor een gesloten hek. Zag er desolaat uit. Jammer van de rit naar boven. Zijn maar aan de andere zijde van het dorp op een parkeerplaats gaan staan. Nu met prachtig uitzicht over dal. Zo heeft elk nadeel z’n voordeel.

• oktober 2018

We willen deze locatie best wel een kans geven, daarom een neutraal cijfer. Bij aankomst was er niemand. Alles zag er verlaten uit. Bij contactgegevens stond geen telefoonnummer. Maar we hadden zelf ook geen telefoonsignaal. Daarom maar verder gereden. Als je van rust houdt zit je hier wel goed.

• juni 2018

De nieuwe eigenaren zijn erg behulpzaam. Er is stroom, water en verder alles wat een camperaar nodig heeft. Douches en toiletten zijn ongekend lux voor een camping. Top, en dit alles voor euro 10,-.

• maart 2019

• oktober 2018