• juni 2021

Online parkeren aan beide zijden van doodlopende straat. naast het strand. zonder diensten.

• augustus 2020

Baiona als toeristenstad zou een beter AC-gebied moeten hebben dan degene die het heeft, ga niet naar Baiona in AC, moeilijk te parkeren. Van onze reis deze zomer de slechtste plaats voor AC's door verschil, smalle en slecht bewegwijzerde plaats

• januari 2020

We brachten hier een rustige nacht door van 23 tot 24 januari 2020. Zijn alleen parkeerplaatsen langs een straat. Niets anders. V + E heeft het bij het Repsol-tankstation. De ruimte kan alleen in de winter worden gebruikt.

• juni 2021

• augustus 2020