we stonden hier op 2 februari. Aardige plek aan de dorpsrand. Erg fijn in augustus ivm strand. we stonden met 55 kampeerauto’s. Bonus: De bakker kwam langs zaterdagmorgen. Kom je hier terug? Zeker als we in de buurt zijn.

ariedekreij

wat een mooie camperplaats. En voor je neus het fascinerende schouwspel van het getij. prachtig. Behalve elektriciteit is alles aanwezig. Dank aan de gemeente Foz voor de mooie camperplaats. wij hebben hier 3 nachten gestaan.

Vfrin

geweldige locatie veel ruimte, veel bars/restaurants open. Alle facs zijn aanwezig, ik ken de vorige opmerking over drinkwater niet, dus we laten het met rust

• Rúa do Ru Curbeiro

27780, Foz, Spanje