Mooie, goed onderhouden plaats. Alle voorzieningen gratis een aanrader. Aangename koffie-bar, gratis tapas.

eric.jeroom.coene

Omdat wij een lekke band hadden, hadden we hulp nodig. De hulpdienst kon ons echter niet vinden en reed rond in Lugo. Dus kennelijk klopt het adres niet! Verder een superfijne camperplek met fantastische voorzieningen in een mooie omgeving. En een geweldige garage (Taller Baralla) in de buurt.

A.W.Keizer

Geweldige camperplaats. Zo zouden er meer moeten zijn. Inderdaad gratis stroom, bakker, supermarkt, tankstation , eetcafés in de buurt. Leuk riviertje en sport accomodaties aan de camperplaats. Enige opmerking plaatsje stelt niet veel voor, maar ……. kan nog komen.

Area de Autocaravanas Baralla