• februari 2023

Leuke plek, pal aan de rivier. Het (gratis) thermaalbad wordt druk bezocht. Tenminste, wij hadden er mooi weer bij. Watertappunt net achter de muur bij de uitgang van de brandweer.

Paul---Karin---Meppel

De baden waren dicht ivm een verbouwing. De CP zelf stelt niet veel meer voor dan een schuin veldje zonder gras. We zijn verder gereden, het was te deprimerend.

• mei 2022

Kleine mixparking naast de brandweer en gratis thermisch bad aan de rivier. Geen voorzieningen en geen schaduw. Via wandelpad langs de rivier en Romeinse brug naar de oude stad. 4 km

• februari 2023

• mei 2022