De nacht hier doorgebracht. De CP zelf steld niet veel voor, het is schuin en de plekken zijn smal. Maar het oude dorp dat naast de CP ligt is fantastisch en maakt alles goed. Wij waren er in het weekend waardoor het best nog last druk was met campers die kwamen. Toch goed geslapen.

• mei 2022

Wij vonden het fijn hier. Heerlijk wandelen langs de rivier. Rustieke oude straatjes in het stadje. Leuke restaurantjes. Supermarkt vlakbij. En nog een ouderwetse warme bakker met heerlijk brood!

• mei 2022

Schaduwijke en zonnige plaatsen, waarvan de helft erg scheef. Alle voorzieningen aanwezig. Stadje heeft oude kerk en vervallen kasteel op 500m.

• Rúa Álvaro Cunqueiro

32400, Ribadavia, Spanje