Autocamper Compostela

Santiago de Compostella, A Coruña, Galicië, Spanje

• juli 2024

Goede locatie om de stad te bezoeken. gelegen op de camino 5 km van het historisch centrum. Vlak bij de autostrade en goed bereikbaar. zeer vriendelijk onthaal door de eigenares. ruime plaatsen met watervoorziening. Een echte aanrader.

• juli 2024

top plaats om stad te bezoeken goed te fietsen met e bike camperplaats met toilet douche stroom en zelfs een zwembadje

• juli 2024

Nette CP op een heuvel. Alle voorzieningen zijn aanwezig, zelfs een zwembad(je). Wij bezochten Santiago op de fiets, is te doen ondanks de steile hellingen (wel elektrisch). Wij betaalden €22 inclusief stroom. Voor de douche betaal je apart.

• Granxa San Lázaro 29

15820, Santiago de Compostella, Spanje