Santiago de Compostella, A Coruña, Galicië, Spanje

Autocamper Compostela

Camperlocatie met uitzicht op de stad Santiago - gebruik GPS-coordinaten - bushalte 150m - bus passeert elke 20 minuten - bezoek Santiago de Compostella - faciliteiten in aanleg - centrum 5km

• Granxa San Lázaro 29

15820, Santiago de Compostella, Spanje
  • € 10,00 • 15 sep. t/m 31 dec.

• december 2022

plekken redelijk oke, Jammer dat de eigenaar €5!!! vraagt om je personenauto op een niet-camperplek te parkeren terwijl er ruim genoeg plaatsen vrij zijn. gemiste kans op meer tevredenheid. buiten de poort kost het niks, jonge jonge, wat een klantvriendelijkheid. rest van voorzieningen zijn wel oke

deRondePunt

Hallo van RondePunt, Ik wil je even zeggen dat de vrije plaatsen in het campergedeelte te bezetten en te betalen zijn. Als € 5 voor het parkeren van een auto voor 24 uur u duur lijkt, ga dan naar een andere parkeergarage en kijk hoeveel ze u in rekening brengen. de percelen zijn 8 meter lang. Als elke camper die wordt geleverd met een aanhanger en 10 meter in beslag neemt, reken ik hetzelfde alsof hij 1 ruimte in beslag neemt, verlies ik geld en dit is mijn werk waarmee ik probeer te LEVEN. Je komt met een camper van vele duizenden euro's en een auto in de aanhanger en je bent van plan hetzelfde te betalen als een enkele camper..... Het spijt me maar dat kan niet. Kies een andere parkeerplaats waar ze u 10 euro/nacht rekenen zonder vertrektijd en waar u een camper, een auto en een aanhangwagen kunt parkeren... Alsjeblieft, laten we mensen zijn. Bedankt en groeten,

Catrien

Hallo Catrien. Het maken van een foto van uw paspoort is normaal in Spanje. Het land wordt nat als het regent, maar er zijn voldoende percelen om probleemloos te parkeren. Desolaat.... Kom je in het hoogseizoen dan ben je met veel campers. Maar in december is er weinig beweging. Wij staan in ieder geval open om u aan te bieden waar u kunt parkeren. bedankt voor je reactie

• november 2022

prima locatie boven de stad, handig om de stad te bezoeken. Heel vriendelijke beheerder die alles uitlegd hoe in de stad te komen. Schoon sanitair, WiFi ok vlak bij sanitair blok.

• november 2022

• Granxa San Lázaro 29

15820, Santiago de Compostella, Spanje

8° 30' 1" W

-8.50033

• € 10,00 • 15 sep. t/m 31 dec.