4van 5

Zeer mooie CP alle nodige voorzieningen en dichtbij de stad. Openbaar vervoer op 500 meter afstand voor 1 euro per persoon. Goed welkom

michke.ve

prima camperplek om Santiago te bezoeken. Alles aanwezig, alleen geen warm water. Bus nr 6 naar de stad en inderdaad maar €1. Naar beneden lopen voor bushalte op 500 meter ( voor Apostel hotel). Mooi / indrukwekkend om te zien hoe de Camino loper sen fietsers bij de kathedraal aankomen

hemapaba

Hallo. Bedankt voor je mening. Het warme water werkt perfect en niemand heeft ons er iets over verteld. Ik betreur het incident in ieder geval. Groeten

prachtige locatie, 20 per nacht incl. electra en 2 personen. alles aanwezig. 100 m. bus naar centrum, €1,00

4van 5

• Granxa San Lázaro 29