Goede en mooie camping/CP. Alles ziet er nieuw uit . Eroski supermarkt is bovenin het dorp. (1 km). Wifi doet het alleen bij restaurant/receptie. Met ACSI € 19,-- incl stroom en 2 personen.

Dacty

vandaag 16 maart 2024, zoals altijd, uitstekend welkom en uitstekende plek, altijd erg vriendelijke manager, perfecte plek. we zijn hier in februari 2023 al geweest, dezelfde beoordeling en we komen terug. de prijs die je aangeeft klopt niet, ik betaalde €15 per dag voor de camper en 2 personen

• december 2023

• december 2023