Een heel hartelijke gastvrouw Estrella, we zijn verwend met heerlijke hapjes tot zelfs bij de camper. Het plaatsje is erg rustig en ee hebben een begrafenis meegemaakt. De kerkklok wordt dan uren geluid. Het kerkje is van 1717. Bedankt voor de hartelijkheid. Theo .

Zilvermeeuw32

Eenvoudige camping met alles erop en eraan. Het café/restaurant is ook voor de locals een geliefde ontmoetingsplek. Beregezellig. Ze weten er hoe je gasten moet verwennen, we hebben er heerlijk gegeten. We troffen slecht Weergors, daardoor weinig van de omgeving meegekregen.

Freria

Als je de Spaanse gastvrijheid wilt ervaren, moet je hierheen komen. De gastvrouw is zó warm en meegaand. Alles douches, wasmachines en toiletten is hier aanwezig tegen een zeer redelijke prijs, ik kan deze plek alleen maar aanbevelen aan iedereen die hier komt. BEDANKT, altijd weer.

Campamento turistico Santa Maria de Brandoñas