Parking Vista Alegre

Bilbao, Biskaje, Baskenland, Spanje

Parking Vista Alegre

locatie bij Plaza de Toros - gebruik GPS-coordinaten - winkels-restaurants in directe omgeving - centrum 500m

• Machín Kalea 2

48012, Bilbao, Spanje

Prima plek om een nacht door te brengen en de dag en avond in de stad te vertoeven. Direct alles te bewandelen of fietsen. Wel prijzig maar daarvoor wel midden in centrum. Was erg rustig twee campers. Aardige jongen bij ingang.

• juli 2020

Dit is in wezen parkeren in het stadscentrum waarmee u kunt overnachten, dus gezien de locatie is de € 22-toeslag redelijk. Zoals anderen al hebben opgemerkt, ideaal gelegen voor het Guggenheim en de markt. Zeer behulpzame dienstdoende man.

• januari 2020

We hebben hier gestaan omdat we het Guggenheim museum wilden bezoeken. We vonden het prettig dat we de camper met een gerust hart hier konden parkeren. Het was ook nog eens een rustige nacht, best bijzonder zo middenin Bilbao.

zwerfleeuwen

Deze locatie heeft 12 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• juli 2020

• januari 2020

zwerfleeuwen

Deze locatie heeft 12 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Machín Kalea 2

48012, Bilbao, Spanje