Camping Bañares

Bañares, La Rioja, Spanje

• juni 2024

Ik denk dat de vorige reviewer de verkeerde camping heeft beschreven, camping is toegankelijk via normale 2 baans asfaltweg, camping heeft veel toeristische plaatsen.

• juni 2024

Wij zijn naar deze camping gereden over een abominabel slecht pad, vol puin en gaten. Toen we aankwamen bij de ingang van de camping zagen we dat er alleen vaste staanplaatsen waren en zijn omgedraaid en doorgereden. Te gek dat deze camping genoemd wordt in Campercontact

Joep1954

Heel dure camping vergeleken met de rest op onze reis. de duurste tot nu toe was €45,00 Deze €73,25 en voor dat geld op heel het terrein geen WiFi. de wasruimtes en douches zijn super.

Camping Bañares