Vriendelijke receptionist. Sfeerloze camping. Geen ACSI korting. Hond 2,50. Schoon en goed sanitair! Wij betaalden 51 euro voor 2 nachten. Gevlucht voor de vliegen.

Gerrit-Niessink

Fijne camping , goed sanitair met heet water, behalve bij de afwas. vriendelijke mensen aan de receptie, hebben iedere dag vers brood. in Fuenmayor busverbinding nar Logrono, wel 2 km stappen. mooie wijnstreek. vrij rustige camping in oktober. 2023

Kronosteam

Gezellige camping. Wij waren er in het weekend dus er was iets meer te doen op de camping. Eten en drinken bij de bar was heerlijk en niet duur. Zeer aardig personeel die erg hun best deden om engels te spreken. Mooi zwembad. Sanitair erg schoon.

Camping Fuenmayor