Camping La Playa

Logroño, La Rioja, Spanje

Camping La Playa

stadscamping aan de rivier Ebro - via een loopbrug over de rivier loopt men binnen 10 minuten naar het centrum - centrum 1km

• Avenida de la Playa 6

26009, Logroño, Spanje
  • € 24,20 • 1 feb. t/m 31 okt.

• juli 2020

Mooie stadscamping, goede plekken, op 10 min lopen van oude centrum met straten vol tapas bars. Sanitair basic maar oke. Poort gaat pas om 09.00u ‘s ochtends open, eerder vertrekken dan dat is niet mogelijk. Wij betaalden 29,50 pn incl stroom en hondje.

• februari 2020

Van eerder bezoek weet ik dat dit een redelijke camping is. Vandaag is, 22 februari, is de camping echter gesloten voor kampeerders, wel open voor verhuur van bungalows. Dus nu staan we op de camperplaats achter de camping, helaas zonder voorzieningen.

• september 2019

Mooie site met vriendelijk, behulpzaam personeel die onze 9 m Moho met elektriciteit in hun parkeergarage ondergebracht omdat we te groot waren voor de site. Briljante douchefaciliteiten en 15 minuten lopen langs de rivier, over de brug naar de stad

Vandiamo

Deze locatie heeft 15 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• juli 2020

• februari 2020

• september 2019

Vandiamo

Deze locatie heeft 15 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• € 24,20 • 1 feb. t/m 31 okt.

• Verhard