Hier gestaan slagboom geen probleem Bij het binnen komen kaartje trekken. Bij verlaten van de cp kaart laten lezen Bij de automaat en betalen met de bankpas. Goed overnacht

Peter&Max-friese,reismaat,Foppe.

Twee nachten gestaan om Madrid te bezoeken. Met de trein in 30 min in het centrum. Veilige plek (camera's, goed verlicht). Naast shopping mall met supermarkt wel naast de snelweg.

grandtour-imaginer

Geweldige tussenstop halverwege Noord en Zuid. we hebben het nu twee keer gebruikt en geen problemen. Wacht even, de drumband is net net begonnen als de vorige keer dat we hier waren.

Area de Pinto