• februari 2023

servicestation voor grotere campers wat moeilijk ivm beperkte manoeuvreer ruimte. Eigen slang gebruiken want de aanwezige slang is voor toilet. Water tanken €3,=, lozen €2,=, dus totaal €5,=.

• januari 2023

Sangar werd zonder afspraak bezocht vanwege problemen met de koelkast en de reparatie werd direct uitgevoerd. De medewerker maakte iets extra's vanwege een ontbrekend onderdeel en offerde zijn lunchpauze op. De reparatie was erg goedkoop en alles werkte weer. Ik kan het alleen maar aanraden het

• november 2022

• februari 2023