wij waren hier 4 nachten. TOP CP. héle lieve beheerders. alles brandschoon…. ……👌 jammer nog geen warm water voor de afwas. op de fiets naar Bolnuevo en daar kan je een schitterende wandeling maken langs de kust.

RitaenJaap

Als ik tien sterren kon geven deed ik dat. Wat een top camperplaats. Zo lieve behulpzame mensen en alles zo netjes. Echt top!!! We komen er zeker terug. Als je hier bent zeker even de mijnen van Mazarrón bezoeken. Zo gaaf!!

Jackie-on-the-road

prima plek inderdaad nij harde wind wat stof maar dat is op meerdere plekken. Hier heb je wel de ruimte en dichtbij het centrum met alle winkels. Super aardige beheerders. De plaats is nog nieuw maar een aanrader. iedere dag lekkere broodjes en brood zonder reservering. Schoon en nieuw sanitair.

Area el Moreral