Super lieve en behulpzame mensen. Alles zeer netjes en proper. Top camperplaats voor weinig geld!

Rikconings

Bij aankomst al heel vriendelijk en behulpzaam, zowel vader als zoon. Sanitair is echt supernetjes en schoon, alles aanwezig voor de camperaar en mooie ruime plaatsen met elektra en water! Dikke 10. Travelling Peter.

• maart 2024

wij waren hier 4 nachten. TOP CP. héle lieve beheerders. alles brandschoon…. ……👌 jammer nog geen warm water voor de afwas. op de fiets naar Bolnuevo en daar kan je een schitterende wandeling maken langs de kust.

• maart 2024

Area el Moreral