Area Camper Mazarron

Mazarrón, Murcia, Spanje

• juli 2024

dus er is echt een uitzonderlijke omgeving zwembaddouche (we zullen niet zeggen douche maar badkamer) toilet van werkelijk onberispelijke netheid dit willen wij graag in Frankrijk vinden Persoonlijk zou ik het een 5+ geven

pr

Prima park, vriendelijk ontvangst. Prijs afhankelijk van grootte. Heerlijk. zwembad. Jammer dat er geen warm water is voor de afwas.

H.Schrik

zeker een mooie camping ik kan het geen camper plaats meer noemen receptie was zeer onvriendelijk kon geen lachje van af. ook nog hond onvriendelijk overal plakkaten van verboden. mag niet plassen mag niet poepen nergens geen prullenbakken. ja 500 mtr verder.

• juli 2024

Area Camper Mazarron