Santomera, Murcia, Spanje

Granja la Carmela

La Carmela Farm gelegen ca. 500m ten noorden van A7 - gebruik GPS-coordinaten - wandel- en mountainbikeroutes dichtbij - prachtig uitzicht - rustig - fruitboomgaard - verkoop van eigen en lokale producten - ornithologisch observatorium - zwembad, - barbecue - grote percelen - nabij moeras en dennenbos - natuur met dan 40 soorten vogels - locatie voor natuurliefhebbers - Santomera 5km

• Diseminado Cm Pantano 66

30148, Santomera, Spanje
  • € 12,00 • 1 jan. t/m 20 jun.

€ 12,00 • 29 jun. t/m 10 jul.

€ 12,00 • 15 jul. t/m 31 dec.

• april 2022

• maart 2022

hier gestaan van 22 tot 25 februari, hier heel gezellig gestaan bij Sjaak en Hortensia, ook erg getroffen met het mooie weer. wat een mooie ongedwongen plek en gastvrijheid. zelfs met camper en motorkar goed te bereiken. sanitair is in het privé gedeelde, wat wij niet prettig vonden.

tractor-boer

Hartelijk dank voor uw bezoek!! Het was een erg leuke en positieve ervaring, we zijn blij dat je je op je gemak voelde. We zullen hard werken om de faciliteiten te verbeteren, fijne motorreizen!!! :)

• maart 2022

inderdaad een mooie lokatie en de ontvangst is heel hartelijk. wij hebben ondanks het slechte weer 2 fantastische dagen gehad dankzij Sjaak en Hortensia. Zij brengen mensen samen. dank u wel en werk aan de afwerking van het sanitaire blok en het wordt fantastisch. ben-majo

Bemajo

Dank u zeer!! We willen dat mensen zich op hun gemak voelen en in een gastvrije omgeving!We werken aan verbetering van de faciliteiten! fijne reis!!

• april 2022

Bemajo

• € 12,00 • 1 jan. t/m 20 jun.

€ 12,00 • 29 jun. t/m 10 jul.

€ 12,00 • 15 jul. t/m 31 dec.