Arguedas, Navarra, Spanje

Area autocaravanas

aan de rand van het dorp

• Calle Bordón

31513, Arguedas, Spanje

jammer dat er geen water en stroom is . maar verders prima camper plaats 5km fietsen naar het bardenas park . korte ronde gedaan erg mooi. en met fiets naar tudela , mooi stadje 3 nachten gestaan , als we hier weer in de buurt komen gaan we er weer staan ,

Wij stonden op een veld tegenover de begraafplaats, naast de camperplaats. We stonden er met zeker 15 anderen. Politie reed een rondje over het veld, terwijl iedereen "kampeergedrag" vertoonde. Wordt daar dus gedoogd. We konden gebruik maken van de loosplek. De Bardenas is prachtig.

lukoo

2 sterren omdat jongelui midden in de nacht het nodig vonden om ons wakker te maken door op de camper te slaan.. Dit geeft geen prettig gevoel. Verder zijn we het eens met de ander reviews.

• Calle Bordón

31513, Arguedas, Spanje