Slechte plek. Alleen voor service.. Grote stad. Misschien wel mooi?? Wij zijn doorgereden..

sunseekers

Waarschijnlijk wordt deze Serviceplaats door camperaars als grote drollencontainer gezien wat een smeerlappen, chemische toilet inhoud komen via de put weer naar boven, overvol, dus dan kunnen we het spoelbakje ook maar volgooien met ontlasting. Getver...En geen overnachtingsmogelijlheden.

Frans-en-Hanna

alles staat vol geparkeerd met auto’s je staat gewoon langs de weg als je hier gaat staan. ik rij door

• Calle de la Safor s/n

46680, Algemesí, Spanje