Het kartonnen huis

Aspe, Alicante, Valencia, Spanje

• juli 2024

Rianne/Rob

Dankjewel Rianne&Rob, voor jullie mooie review. Super bedankt voor het gave filmpje van onze camperplaats, gemaakt met de drone en niet te vergeten jullie gezelligheid. Hopelijk tot ziens. Lieve groet, David&Gine

Een top camperplaats. Je wordt hartelijk en vriendelijk ontvangen door David en Gine. De camperplaats heeft alles wat je nodig hebt. De camperplaats wordt steeds mooier. Wij hebben hier 7 nachten gestaan. Echt een aanrader. Henk en Joke.

H.J.V.W

Dankjulliewel Joke en Henk, wat een mooi review hebben jullie ons gegeven. Hopelijk tot ziens. Hartelijke groet David&Gine

Wij hebben 3 heerlijke dagen doorgebracht op deze camperplaats; alles wat in voorgaande revieuws staat klopt, een toplocatie en hele lieve mensen,

Pelotti

Dankjewel voor dit mooie en lieve review. Dat doet ons goed. Met lieve groet, David&Gine

• juli 2024

Het kartonnen huis