Leuke kleine camperplaats met hartelijke hulpvaardige eigenaren en kinderen. Alles wat een camperaar wenst is aanwezig. Schone toiletten, douches en zelfs een wasmachine. Bakker komt iedere dag langs. Wij hebben hier 5 fijne en ontspannen dagen gehad. Wat ons betreft een aanrader!

Dongenaar

We hebben hier 4 nachten gestaan. gezellig en heel vriendelijk Nederlands echtpaar en verder hebben we dezelfde ervaring als vorige schrijver.

Annelies55

Wij hebben hier 3 nachten gestaan. vriendelijke eigenaren en een mooie schone plek. Sanitair goed, schoon en lekker warm water in de douche. zeker een aanrader

Finca el Triangulo