niet erg vriendelijke beheerders wel schoon sanitair.

Inemasselink

Beste Ine en Henk, Wie goed doet, goed ontmoet is een Nederlands gezegde.. Prettige vakantie gewenst door Juanita en Tako

wij hebben hier vorig jaar een paar dagen gestaan. niks mis met het camperpark. maar er zijn altijd verbeterpunten., wat mij verbaasd is de reactie van de beheerder zodra er enige kritiek/feedback wordt gegeven. dit komt op mij niet professioneel over.

Boezem

Beste Tako & Juanita, wat een heerlijk verblijf MarySol, mooie camperplaatsen en compliment voor het schone sanitair. Jullie heerlijke sangria hebben wij nog niet kunnen proeven😉 Wie weet bij ons volgend verblijf. Bedankt Richard & Pien

user307194699

niet erg vriendelijke beheerders wel schoon sanitair.

MarySol Campingpark