We hadden een paar leuke dagen bij Marleen en Freddy. Heel gastvrije mensen. Het natuurpark in de buurt is de moeite waard, er zitten honder den flamingo 's. In Catral zijn genoeg supermarkten en eet en drinkgelegenheden. Een aanrader!

6wout7

Wat zijn Marleen en Freddy toch bijzondere mensen! Je moet wel een heel groot hart hebben en een “mensen mens” zijn als je zo empatisch met alle verschillende karakters van ons mensen om kunt gaan. Een diepe buiging! Hartelijke groet Henk en Joke

• Camino Arroba de Hornos 133

03158, Catral, Spanje