Eco Resort Costa Blanca

Dolores, Alicante, Valencia, Spanje

• juni 2024

Als we 10 sterren konden geven dan deden we dat. Planning was een paar dagen wat uiteindelijk een week geworden is .Hoe zalig op deze plek ! Respect ! Deze plaats staat op kop in onze ranking, we komen zeker terug! Bedankt Esther en Remco ! Grts Veerle en Peter

PeterenVeerle

Lieve Peter en Veerle, bedankt voor deze prachtige review. Het was ons een groot genoegen en zien jullie hopelijk snel weer terug.

• juni 2024

Remco en Esther hebben een fijne resort gerealiseerd op een leuke plek vlakbij de Costa Blanca. Heerlijk verblijf waar je genoeg kanten op kan met de fiets. Een echte aanrader!!’ En Remco’s Sangria is heerlijk🍹

Zonneveld076

Bedankt voor jullie review, dit wordt zeer gewaardeerd. Graag tot de volgende keer!

Alles is al gezegd in eerdere reviews , dichtbij dorp voor supermarkt, vriendelijke eigenaren. We waren er maar 2 dagen, maar er is genoeg te beleven in de omgeving. Gewoon heerlijk kleinschalig ! In onze ogen beter dan zo’n grote camper parking!

Bol50

Bedankt voor deze fantastische review. Graag tot ziens! Groetjes, Remco & Esther

Eco Resort Costa Blanca