Hoi Esther en Remco , wij hebben drie dagen genoten van jullie mooie resort ! Zeer vriendelijke ontvangst en zeer schone sanitaire voorzieningen! Alles tip top in orde ! Hartelijke groeten, Annemieke en Harry .

Annemieke en Harry, bedankt voor jullie review. Het was ons een genoegen, graag tot een volgende keer. Groetjes, Remco & Esther

wij hebben ons verblijf twee keer verlengd tot 20 dagen. Vorige revieuws zijn nauwelijks toereikend om deze keus te onderbouwen. J&M.

Sijssie40

Bedankt voor deze fantastische review. Graag tot ziens.

4 nachten genoten van de rust , van het wandelen langs de sinaasappelbomen waarin ‘s ochtends de zwarte ibissen staan te foerageren , fietsen naar het op 5 km afstand gelegen natuurpark ( fantastisch!), fietsen naar Elche ; kortom rust & natuur & volop te beleven bij vriendelijke mensen !

clemmar

Super bedankt voor jullie review. Graag tot een volgende keer.

Sijssie40

Bedankt voor deze fantastische review. Graag tot ziens.

clemmar

Super bedankt voor jullie review. Graag tot een volgende keer.

Eco Resort Costa Blanca