Remco en Esther hebben een fijne resort gerealiseerd op een leuke plek vlakbij de Costa Blanca. Heerlijk verblijf waar je genoeg kanten op kan met de fiets. Een echte aanrader!!’ En Remco’s Sangria is heerlijk🍹

Zonneveld076

Bedankt voor jullie review, dit wordt zeer gewaardeerd. Graag tot de volgende keer!

Alles is al gezegd in eerdere reviews , dichtbij dorp voor supermarkt, vriendelijke eigenaren. We waren er maar 2 dagen, maar er is genoeg te beleven in de omgeving. Gewoon heerlijk kleinschalig ! In onze ogen beter dan zo’n grote camper parking!

Bol50

Bedankt voor deze fantastische review. Graag tot ziens! Groetjes, Remco & Esther

Opasnor

Lieve Herman en Marijke, bedankt voor jullie mooie review, dit wordt zeer gewaardeerd. Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen. Groetjes, Remco & Esther

Eco Resort Costa Blanca