Camping Marjal

• Unnamed Road

03339, Crevillent, Spanje

• Best Deal Camping Card, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• oktober 2021

Houd je van groot en heb je behoefte aan allerlei faciliteiten, dan is dit jouw camping. Binnen- en buitenzwembad, fitness, supermarkt, animatie. Geen Wi-Fi, alleen bij de bar. Veel omgevingsgeluid van de snelweg We betaalden €20, incl electra.

Brigitte22

Maar wat ontbreekt aan de 5-sterren plaats is de locatie (zonder de zee) en de snelweg! Het personeel is erg hardwerkend en behulpzaam. De stoelen zijn goed en hebben wat je nodig hebt. Water / elektriciteit / afvoer. De ruimte heeft potentieel. We komen terug.

• mei 2021

Wij hebben hier 3 nachten gestaan. Prima te doen. Het is nog steeds coronatijd dus aardig rustig. Verder moet je denk in het hoogseizoen hier niet zijn. A7 hoor je wel. Maar niet storend ofzo. Fietsen is te doen alles vlak. Wij zijn naar de kust gefietst. prima te doen. Verder is alles hier oke.

• oktober 2021

• mei 2021