Area Camper Dunes

Daimús, Valencia, Spanje

Area Camper Dunes

locatie open van 09-22u - strand 500m - auto- en fietsverhuur - passanten betalen voor voorzieningen - zie website voor prijzen bij langer verblijf - stroom 10A mogelijk - centrum 500m

• Carrer Garbí 2

46710, Daimús, Spanje

• april 2021

wij hebben hier de maand oktober half nov en een deel in dec gestaan,prima plek waar goed rekening met de maatregelen voor COVID -19 gehouden werden.😷met veel plezier hier gestaan!!

• februari 2021

• januari 2021

Ronald625

Hallo goedemorgen, allereerst campercontact bedanken, dat ik antwoord mocht geven. Met betrekking tot de schriftelijke beoordeling zijn we niet tevreden, aangezien we alle regels letterlijk naleven, desinfecteren met viricide goedgekeurd door het Ministerie van Volksgezondheid en alle beschreven protocollen naleven. Deze man is meerdere keren onder de aandacht gebracht, omdat hij zonder masker in het gebied en in de gemeenschappelijke ruimtes circuleerde, dus we veronderstellen dat zijn driftbui hieraan te wijten is. De ruimte waar hij het over heeft, de wasruimtes, is een volledig open ruimte met circulerende lucht en beperkt tot maximaal 2 personen en ALTIJD MET EEN MASKER (waar hij niet aan voldeed) en hij werd meerdere keren onder de aandacht gebracht. We eisen dat deze opmerking wordt verwijderd omdat het het imago van ons bedrijf aantast en het ons erg oneerlijk lijkt, omdat we ons aan alle regels houden en we ons best doen om open te blijven en onze klanten de beste service te bieden.

• april 2021

• februari 2021