Even langs geweest, maar tot september vol, camping mochten we niet op te kijken jammer. (vond de camping erg klein alles stond dicht op elkaar). Dus hier hoef je niet meer na toe, verouderd met vaste gasten jammer.

• december 2023

Een absolute parel met een beperkt aantal grote plaatsen. Mooie en schone faciliteiten. Mooie hospita die voortdurend bezig is met verbetering.

• mei 2022

Een leuke camperplaats, ruime plaatsen. Vriendelijke eigenaresse. Een mooi zwembad. vanwege het mooie weer was dit eerder open. Fietsen is goed te doen in de omgeving.

• december 2023

• mei 2022