• januari 2024

Wij hebben hier in juni gestaan toen was het erg rustig. Leuke camperplaats met keurig sanitair. Vriendelijke Nederlandse beheerders. Winkels in de buurt en dicht bij Altea, Albir en Benidorm.

• januari 2024

wij hebben hier vorig jaar gestaan, wat was dat fijn, heerlijk rustig, lekker schoon.Mijn man was daar gevallen en had een flinke hoofdwond de eigenaar ( nederlands) had alles geregeld ambulance en taxi, echt geweldig, komen zeker terug.

• december 2023

geweldige ontvangst, schoon en mooie plaats gekregen.

• december 2023

geweldige ontvangst, schoon en mooie plaats gekregen.

Camperpark Costa Blanca