Van 1 tot 12 april stonden wij op deze prachtige camping. Wij voelden ons daar zeer op ons gemak. De netheid is uitstekend. De plaatsen zijn erg groot. Als we weer naar dit gebied reizen, bezoeken we deze camping opnieuw. Hartelijke groeten Erika en Joachim

erigir1

Hartelijk dank Erika en Joachim voor het delen van uw mening. Het is geweldig dat je ervan genoten hebt en dat je zelfs overweegt om de ervaring in de toekomst te herhalen. Wij zullen blij zijn u weer te mogen verwelkomen. Een knuffel!

Hier met veel plezier 5 dagen gestaan. grote standplaatsen. Zeer vriendelijke, meedenkende eigenaren. Stroom wordt verrekend naar verbruik. Wel zo eerlijk. Dames, jullie zijn toppertjes. Wij komen zeker nog eens terug.

Jan-Bonten

Hartelijk dank Jan voor het delen van je mening. Wij vonden het geweldig om jullie als onze gasten te hebben en jullie zijn altijd welkom!! Een knuffel! 🤗

mooie camperplaats 14 dagen gestaan zo schoon ook en de 2 zussen doen het uitstekend ze doen er alles aan om de camperplaats aantrekkelijk te maken steeds nieuwe veranderingen

Taikoo

Hartelijk dank voor jullie lieve reacties ☺️. Zij helpen ons voortdurend te verbeteren en onze gasten de best mogelijke service te bieden. We hopen je snel weer te zien!

Dunas y Mar Camperpark